Épphogy még a pápalátogatás előtt tiltatta le a brit reklámtestület a jégkrémet kanalazó terhes apácát ábrázoló köztéri plakátot. A jégkrémgyártó tiltakozik, de a pápa útvonalán látható plakátokat kénytelen volt leszedni.
A brit New Humanist kommentátora szerint a cég plakátjait végignézve arra a megállapításra jutott, hogy a cég stratégiája arra irányul, hogy meggyőzze az embereket, a termékeitől papok és apácák szeretkezni fognak. Ami szerinte meglehetősen bizarr ötlet, de bizonyára van, akit ez késztet fagyivásárlásra.
És persze ily módon ingyen reklámhoz lehet jutni...
Cikk képekkel az indexen: index.hu/kultur/media/2010/09/15/betiltottak_a_plakaton_jegremet_falo_terhes_apacat/
A New Humanist: blog.newhumanist.org.uk/2010/09/pregnant-nuns-like-ice-cream-or.html