Eretnek írások. Olvasás csak saját felelősségre! --- Legújabb bejegyzések az új helyen: www.szekularisfigyelo.wordpress.com! ---

Szekuláris Figyelő

Szekuláris Figyelő

Ki mondja meg, ki vagy?

2012. július 03. - szekularisfigyelo

Mihancsik Zsófia figyelmét Péntek Gergő felhívja arra, hogy a katolikus dogmatika szerint akit egyszer megkereszteltek, az katolikus, akár akarja, akár nem. Mihancsik válasza: szarom le: "Én szabad embernek tartom magam. Az én döntésem, kihez és mihez tartozom. A legkevésbé sem érdekel, mit gondol erről a katolikus egyház, és ha nem veszi rossz néven, az sem érdekel, hogy a hit- és vallásmagyarázók mit gondolnak. Az ő világ- és emberfelfogásuk semmilyen tekintetben nem határoz meg engem, mert az én világ- és emberfelfogásom más, nem közéjük tartozom. ... Ön nyugodtan gondolja azt, amit Önnek az egyházak diktálnak, és érezze jól magát a középkorban. Elképesztőnek tartom viszont, hogy engem is vissza akar kényszeríteni oda."

Olvassátok a Galamuson:http://galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=146899&catid=65&Itemid=101

A bejegyzés trackback címe:

https://szekularisfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr394624988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása