Sajátos tesztnek vetette alá egy New York-i nő a Lancome cég alapozóját. Az asszony fia vallási beavatására készülve keresett 24 órás alapozót, és a Lancome ezen ígéretéért hajlandó volt 45 dollárt kiperkálni. Miután a termék nem váltotta be az anya hozzá fűzött reményeit, úgy döntött, beperli a céget. Azért kell neki ugyanis a 24 órás alapozó, mert nem akar áldozatot hozni: egyszerre akar jól sminkelt lenni és megfelelni vallása azon követelményének, hogy péntek napnyugta és szombat napnyugta között ne sminkelje magát. Más kérdés, hogy a Lancome aligha érti úgy a 24 órát, hogy az alapozó viselője közben alszik egyet és párnájára keni a sminket.
Vajon mit csinálna a hölgy, ha a zsinagógába menet leszarná őt egy galamb? Ott őrlődne a letörlési munka és a szombat megtartása között?