Németországban elég hamar kiderült, nem lesz könnyű dolguk a szervezőknek, hogy buszokat találjanak a hirdetésük alá. Berlin és München után Regensburg, Stuttgart, Dresden, Potsdam, Fulda, Hamburg, Lipcse és Bréma közlekedési vállalatai sem vállalják a hirdetések elhelyezését. A dolog szépséghibája persze az, hogy a vallási közösségek nem küzdenek ilyen problémákkal: http://www.buskampagne.de/?page_id=30#1 .
Olaszországban hasonlóképpen jártak az ottani szervezők, nekik a helyi püspök nyomására a genovai bkv hirdetéseit értékesítő cége adott kosarat, így nem jelenhettek meg "A rossz hír, hogy nincs Isten. A jó, hogy nincs is rá szükséged" feliratú hirdetések. Most új szlogennel próbálkoznak, az olasz Ateisták és Agnosztikus Racionalisták Szövetségének közönségszavazatán a következő szlogen nyert: "A rossz hír, hogy Zeusz nem létezik. A jó, hogy Zeuszról ezt ki is mondhatod."