A buszkampányból megmaradt pénzekből a kommentezők javaslatára az ENSZ nemzetközi gyermeknapjára időzítve újabb reklámsorozattal jelentkeznek a brit humanisták:
("Ne bélyegezz meg! Hadd válasszak, ha majd felnőttem.")
A kampány célja rámutatni annak a szokásnak a fonákjára, hogy a szülők vallása szerint megcímkézzük a gyerekeket ("katolikus gyerek", "protestáns gyerek", "zsidó gyerek", "Muszlim gyerek") még azelőtt, hogy magának a gyereknek egyáltalán esélye lett volna saját álláspontját kialakítani vallását és világnézetét illetően. Elvégre senkinek nem jutna eszébe "kapitalista gyereknek", "posztmodernista gyereknek" vagy "marxista gyereknek" nevezni az ilyen meggyőződésű szülő csemetéjét.
http://blog.newhumanist.org.uk/2009/11/return-of-atheist-bus-campaign.html
http://www.guardian.co.uk/commentisfree/belief/2009/nov/18/atheist-bus-campaign