Eretnek írások. Olvasás csak saját felelősségre! --- Legújabb bejegyzések az új helyen: www.szekularisfigyelo.wordpress.com! ---

Szekuláris Figyelő

Szekuláris Figyelő

Furcsa kép

2009. december 17. - szekularisfigyelo

Úgy egy hónapja egyik olvasóm, Avatar küldött nekem egy linket egy képpel, amelyet kissé furcsálltam, de nem akartam vele foglalkozni. Miután ugyanezt a képet megláttam a múlt heti HVG-ben (2009/50. szám, 11.o.) a magyar csapatok afganisztáni jelenléte illusztrációjaként, meggondoltam magam. 
Tehát itt egy screenshot a fenti linkről képpel és hozzátartozó szöveggel: 


A katona előtti szöveg: "És akkor megtudjátok, hogy nevem az Úr amikor szörnyű bosszúm lesújt rátok! Ezékiel 25:17". (Az idézet kissé pontatlan, abban a 3 fordításban, amit gyorsan megnéztem, a két tagmondat fordított sorrendben van.) A copyright-megjelölés miatt valószínűtlennek tartom, hogy photoshopolt kép lenne. Viccnek azért kissé durva lenne. Ha valaki ismeri a katonát, tegye már meg, hogy mekérdezi tőle, mivégre...

A bejegyzés trackback címe:

https://szekularisfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr101598678
süti beállítások módosítása