Egyházi nyomásra kellett kivenni a kenyai tévé reklámblokkjaiból azt a filmet, amellyel az egészségügyi kormányzat szerette volna felhívni a lakosság figyelmét az óvszerhasználat fontosságára a HIV-fertőzések megelőzése érdekében. A 41 milliós lakosság 4%-a fertőzött, és a felmérések szerint a házasságban élők 20-30%-ának van házasságon kívüli kapcsolata, amiről viszont senki nem beszél nyíltan. A film azzal (is) sértett tabut, hogy két terebélyes, együtt piacozó családanya beszélgetését ábrázolja, amelyben egyikőjük bevallja, iszákos férje alig jár haza, neki meg szeretője lett, mire a másik számon kéri tőle, hogy ugye vigyáz a családjára és óvszert használ. Ráadásul akkor vetítették a szpotot, amikor a lakosság nagy része tévézik: főműsoridőben. A kenyai anglikán egyház püspöke, Julius Kalu közölte, a film megnövelte a házasságon kívüli kapcsolatok és a szexuális életet élő középiskolások arányát, és hasonló véleményen van a muszlim kisebbség vezetője is.