Nem először fordul elő, hogy egy-egy városban problémákba ütköznek ateista vagy szabadgondolkodó csoportok, amikor plakátokat szeretnének kihelyezni. Legutóbb a „Jenn, 13:1: Praying won’t help. Doing will.” (kb. „Jenn, 13,1: Az imádkozás nem fog segíteni. Hanem a cselekvés.”) szlogent utasította el Vancouver majdnem minden óriásplakátját birtokló vállalat. A plakátokat a Center for Inquiry szerette volna kihelyezni, amelynek már néhány évvel ezelőtt a „buszos” kampány idején is meggyűlt a baja, akkoriban a tömegközlekedési vállalatok utasították el a reklámokat, és végül a legfelsőbb bíróságnak kellett kimondania, hogy a politikai plakátok fontos szerepet töltenek be a közbeszédben, ezért el kell vállalni a kihelyezésüket. A plakáthelyeket egy magáncég birtokolja, amely nem indokolta az elutasítást, és az elutasítás alapját képező vállalati irányelvekről sem adott tájékoztatást. A plakátos cég országos piaci részesedése 45%, de Vancouverben majdnem minden plakáthely az övék.
http://www.huffingtonpost.ca/2013/12/06/atheist-ads-vancouver_n_4399120.html
http://www.cbc.ca/news/canada/british-columbia/atheist-billboard-ads-rejected-in-vancouver-1.2455156 via http://www.richarddawkins.net/news_articles/2013/12/8/atheist-billboard-ads-rejected-in-vancouver#